Attention.
Hi sweetie! You're currently in SuhanaKhairudin's blog. Please do not take copy or modified any content in this blog without blog owner permission. I need you to respect this blog privacy when you're in my blog :) Anything can ask me in my Facebook. Leave your footprints on my shoutbox. Harsh word really not allowed.
ThankYou

Girl.


So, this! owner blog comei lotey ni. Hohoho! perasan lebih. chowhatttz~ ngeh ngeh.



Nama, hm Nana Evans anak Datuk K. Eh? hm kalau dalam dalam dalam ic.... Nursuhana binti Khairudin. Janganlah gelak.... janganlah gelak.... janganlah gelak.... aku bagi kang selipo terbang. Hahaha! 16(this year) muda lagi. 9tahun lagi baru kawin. Eh? ahahaha. I'm cute, I'm pretty, I'm fabulous, I'm pathetic, I'm desperate, I'm cool, hah semua lah aku. This girl, ambik spm tahun depan. So soooo, wish me luck! dupdapdupdap lol. hm keding je. 43.3kg miahahaha. Ada macam tiang lampu tak? Hahaha. so okay, taken taken taken! by someone. Hehe, adalah :p Fav movies: brave, finn and jake, barbie, disney movies. Eh? hehellow, ingat umur dah sixteen tak boleh tengok kartun eh? Kolotnya. Kartun best gila okay. Better than drama sedih sedih, cerekarama, hindustan. Ee. Hahaha okay pastu pastu, rumah dekat Pasir Gudang, Johor. Meh lah datang Johor. Awek johor semua kiut kiut tau ;p wkwkwk (pwomot negeri sendiri) Then, saya ada dua ibu dua ayah, empat atuk lima nenek, 105 sepupu. so cute aite? Kau ada? takda. kan. jadi. jangan. jealous. hahaha! Saya ada twitter, saya ada myspace, saya ada facebook, saya ada handphone tapi takda... whatsapp, instag, viber, wechat, tango, bbm. So sad me me uhuk. Dah 2013, still takda tu semua. and saya sangat shy shy. Hahaha lol. siapa kisah? kan kan. Dah lah, sibuk. Nak mandi. Okay bye! eh? apa? nak kenal? okay okay nah, isi borang. Pastikan cukup gaji sebulan 20ribu. Rumah taknak dua tingkat T.T Tiga tingkat cukup. Kereta? mestilah kena ada! nak ferrari warna pink tau. And, setiap bulan mesti pergi paris nak beli baju, beg semua :( Dekat zalora tak lawo lah. Hm hm :'( Eh! hahaha gurau. Dalam hati, ni.. ada sorang je. Dia sorang je, cukup. Saya kenal sayang saya yay! okay bye.
Saya okay, saya dah besar.