Attention.
Hi sweetie! You're currently in SuhanaKhairudin's blog. Please do not take copy or modified any content in this blog without blog owner permission. I need you to respect this blog privacy when you're in my blog :) Anything can ask me in my Facebook. Leave your footprints on my shoutbox. Harsh word really not allowed.
ThankYou

Lifeless people.

Assalamualaikum. Good morning :D Awal gila ken hari ni aku bangun? Fuuuuuu bebangun pukul 7.30terus ngadap lappy. Muwehehe astargfirullah -.- apa nak jadi dengan anak khairudin ni. Hish >< Ahahahah okeng dear, cecuti ni tak kemana ke? Kita sabtu ni nak hang. Yayyyy nak ikot? Tak takkkk takboleh :/ Hihi apelah. Okay pepagi buta ni, nana nak updated pasal sorang budak ni. Nama dia okay aku rahsiakan. Ada kang die bunuh aku.

Untuk kau;
Wey manusia, kau ni bapak tak azan habis ke? Nak judge aku pulak. Apa? ingat diri kau tu dah betul sangat ke? Alah setakat hot dekat facebook pun tak guna lah kalau perangai kau yang kerek melampau ni. Kau ingat semua batak ah dengan kau. Bangga dengan kau? Puihhhh kalau kau nak tahu, ramai fcukkau tahu. Kau je ha yang perasan hotsentap. Lepas tu nak kekutuk aku belakang. Dedepan takboleh? Kenape? Memang lah, betul kata si budak kecik tu. Kau ni bojan baru nak up. Ahahahaha kelakar doe ayat tu. Tapi aku rase pas la untuk kau. Tak semua wey suka perangai kau. Balas comment pun, jadahbajet gila. Aku pun act, tak batak pun nak cerita pasal kau dekat sini. Buat rosak blog doe. Tapi, kalau kau dah macam ni. Siapa tak nyirap en. Mengata belakang. Dosa fitnah sama dengan dosa membunuh. Am I right? Okayy amekauuu. Kau yang kekutuk aku kan. Ni makan diaaaaa~ kbye ;'>