Attention.
Hi sweetie! You're currently in SuhanaKhairudin's blog. Please do not take copy or modified any content in this blog without blog owner permission. I need you to respect this blog privacy when you're in my blog :) Anything can ask me in my Facebook. Leave your footprints on my shoutbox. Harsh word really not allowed.
ThankYou

Aummmmmm :*

Assalamualaikum :'D Hi, harini acane? Okay? Haha harini exam T.T Science paper cem cibek je. Bace lain, masuk lain. Gila betul -.- Ok ok then, dapat paper BM yang jawab semalam. Hahahaha guess dapat berapa? Feww 43% :B LALALALALALALA XD Omanjayyyyy paper BM pun dapat D. Haha memang ah nak kena sorok paper ni. Kang ada tak memasal jadi hulk mak aku. Hahahaha lek bu ^^v
Eh, er ok wait. Tengok gambar sebelah tu dah? Hewhew omey en dia tenyommmmm :* Lololo ohsyem. Hi, dia pakwe baru saya. Nama dia, nama diaaaaaaa faizulhelmi. Tapi, bajet tiger ah dia ni en. On 17th.2 dia mintak aku jadi gf dia gangter gila. Hahaha macam nak cari gaduh pun ada en dok? Haha kang tak memasal makan kaki aku haritu. Diaaa kaki nganjing gila. Babi eh kau? Suka ngata aku. Haha watlek. Bak kata kau, "aku kat hati kau" eh dok? HAHAHAAHHA karat sangat pun takboleh jugak. Lagi lagi karat dengan kau. Memang kena gelak ah kan. Hahaha hi, saya sayang dia. Even hari hari kena memaki, last kau yang ngalah en. Hahaha cara dok. Sayang kau. Lalalalala lanciauu. kau jangan baca eh entry ni pejol. Bengang tahap gajah aku nanti kena gelak dengan kau. Hihi gtg, bye :*

Faizulhelmi jimbet ibang yekyek. HAHAHAHA