Attention.
Hi sweetie! You're currently in SuhanaKhairudin's blog. Please do not take copy or modified any content in this blog without blog owner permission. I need you to respect this blog privacy when you're in my blog :) Anything can ask me in my Facebook. Leave your footprints on my shoutbox. Harsh word really not allowed.
ThankYou

I'll miss 'us'

So, hi! morning *yawn* mengantuknya. Harini tak sekolah! hehe, tak siap math :( bukannya malas nak buat, cuma tak seberapa rajin nak buat :p lol. ngeh ngeh.

Harini, dah bulan4 and lagi berapa bulan je lagi awak nak sambung belajar jauh-jauh.. nanti mesti. hm rindu :( we have been together almost 1year already. and, its cruel that we have to be seperated for 3years! susah wak. susah sangat. Mesti rindu zaman-zaman sekolah dengan awak. Awak form5, kita form3. Hahaha! kelakar. ingat tak dulu, sebelum balik je awak mesti tunggu saya. kalau saya balik dulu je, mesti awak ngamuk. ngehngeh :p ingat tak dulu, selalu bagi surat cinta. selalu bagi hadiah. bagi cake. hahaha soooo cute aite? and the most thing yang saya tak lupa. Ingat tak awak bergaduh pasal phone saya hilang sampai nak kena buang sekolah? wkwkwk. Hehe. rindunya. Ingat tak awak buat surprise masa birthday saya. Ingat tak our first movie 'John Carter' hahaha. Ingat tak our first date 11/3/12. Ingat tak awak pernah ajar saya math sampai saya menangis. Ingat tak kita pernah pergi laut pastu main lawan-lawan pedang. Ingat tak datang rumah saya pukul 11malam semata-mata nak hantar air hundred plus masa saya demam? Ingat tak awak selalu genggam tangan saya bila saya sejuk. Ingat tak? Too many moment we've been through. And, ingat tak.. awak pernah cakap yang awak tak akan tinggalkan saya. Ingat tak :( saya tak tahu nak rasa apa nanti. sedih, gembira, takut semua ada. Saya takut, awak akan lupa kan saya. Saya takut awak akan berubah. Saya takut. Tapi, apapun. awak kena sambung belajar juga. saya nak awak berjaya! Dah janji kan nak buat waterfall sebelah rumah 'kita' nanti? Can't wait! saya spm tahun depan. Nanti, saya pun pergi belajar jauh-jauh."Even when we're miles and miles apart you're still holding on to my heart" So, good luck! Me gonna miss you, miss us. *wipe tears* I love you.

The worst thing about distance is that you don't know whether they'll miss you or forget you.