Attention.
Hi sweetie! You're currently in SuhanaKhairudin's blog. Please do not take copy or modified any content in this blog without blog owner permission. I need you to respect this blog privacy when you're in my blog :) Anything can ask me in my Facebook. Leave your footprints on my shoutbox. Harsh word really not allowed.
ThankYou

Take yr time.

Assalamualaikum! Hi hello holla visitors. Morning! *yawning* Awalnya pagi ni aku bangun. Excited sungguh nak keluar dengan dia jakgi ;p Kahkahkah biarlah! Dah lama tak spend time dengan dia tau :( Tsk tsk cedih.

Bangun pagi, terus capai lappy k (belum mandi) whoops ;p Okay..terus online. Hahahaha. Then, guess wht? stalk dia patu nampak dia guna dp aku! Ohmy *~* comel gak aku ni eh ;p Hahaha tapi.... ter ter ter nampak status dia. Ter baca, ter sedih pulak :') Dia still tak boleh cinta kan aku. Dia perlu kan masa. Takpe sayang, baru 9bulan. Take your time ;-) Kita faham. Mungkin, kita ni tak se-perfect ex awucks uhuk. Nebemine, cayew tak ecah..*wipe tears* Saya tak nangis lah. Cuma..cuma cry je ;p Hahaha tak tahu. Ter ter jatuh pulak air mata. No worries, I'm okay! Asalkan awak sayang saya sepenuh hati, itu pun dah mencukupi. Even awak tak dapat nak cintak kan saya....saya tak kisah. Awak kena tahu, saya akan tetap sayang awak yeay! Pelik adik aku tengok pepagi buta mata aku dah merah macam panda. Kahkahkah nampak sangat aku ni gembeng boooooooooo eh? Hahaha eh, gtg! cerita boboiboy dah setart. Bye :*

Pepagi buta dah post entry jiwang menyayat hati dan perasaan..Hahaha morning!